adidas și Beyoncé anunță un parteneriat emblematic

  • Beyoncé si adidas împărtășesc respectul și angajamentul față de creativitate și cred cu tărie că sportul poate schimba vieți –
  • Parteneriatul are ca fundament un set de principii ce include importanța femeii în leadership, colaborare și împuternicire –

– Beyoncé va fi un partener creativ pentru brand, va dezvolta noi articole vestimentare și de încălțăminte purtând semnătura sa, precum și relansarea parteneriatului Ivy Park cu adidas –

Joi, 4 aprilie 2019
– adidas și Beyoncé anunță un parteneriat care are ca scop să inspire și să motiveze generația viitoare de creatori, generând schimbări pozitive în lume prin puterea sportului.

Pentru mine, acesta este un parteneriat pe viață”, afirmă Beyoncé. “adidas a reușit întotdeauna cu succes să provoace granițele creative. Împărtășim o gândire care pune creativitatea, evoluția și responsabilitatea socială în fața intereselor comerciale. Aștept cu nerăbdare relansarea și extinderea Ivy Park pe o scară cu adevărat globală, alături de un lider dinamic.

Beyoncé și adidas au un profund respect pentru responsabilitate și creativitate, echitate și creatori. Niciunul nu aderă la stereotipurile legate de sportivi și cele ce privesc vestimentația și încălțămintea sport purtate în alte contexte. În schimb, parteneriatul va aduce la viață o viziune comună a incluziunii care deschide noi oportunități pentru toți.

Parteneriatul va avea ca rezultat co-crearea de noi produse – de la modele performance la cele de lifestyle – și un program care va susține următoarea generație de sportivi, creatori și lideri. Poveștile puternice și de impact vor sta la baza colecției Beyoncé și adidas, însă și în cazul relansării brandului Ivy Park. Acest parteneriat respectă brandul creat de Beyoncé, una dintre primele femei de culoare ca unic proprietar al unei mărci athleisure.

“adidas provoacă statu-quo-ul și împinge limitele creativității. Beyoncé este un creator iconic, dar și un lider repectat și, împreună, avem capacitatea de a inspira schimbarea și de a da putere generațiilor următoare de creatori”, a spus Eric Liedtke, membru al Comitetului Executiv – Global Brands, adidas

adidas îi urezează lui Beyoncé bun venit în familie!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *